Misslyckad, Så totalt

Åh.

För att kompensera diverse mindre roliga händelser igår (och för att smeka mitt egna dåliga samvete) tänkte jag laga middag till L idag. Bara sådär, apropå, för att göra henne lite glad. Och visa hur galet kär jag är i henne. Detta skulle alltså inneburit en sväng till affären och alltså en kraftmätning utan like. Jag avskyr affärer, men gjorde mig i ordning, bytte kläder ett antal gånger och förberedde mig mentalt för detta äventyr. När jag väl var färdig och tillärckligt taggad inför uppdraget, så visade det sig att jag inte hade ett enda öre på kortet. Inte en uns till slammer ens. Misären är total.

Därför återvände jag till soffan och OS-sändningarna.

Inte nog med detta, nu är det krig i Georgien också. Ryssland har bombat och ett stort antal civila har dödats. Och jag har mage att klaga över mina futtiga skavanker? Ibland är jag patetisk (läs: väldigt ofta).
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=813481

Kanske att man skulle börja läsa igen. Det var längesen, förstår inte varför jag slutade med det. Ett evigt gömställe i pappersformat, lagom stort att alltid bära med sig, hur kunde jag lägga ifrån mig det?. Vad är grejen? Vart försvann alla mina principer? Jag är inte som jag varit.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Hoppas du haft en bra dag! :) Puss

2008-08-09 @ 21:19:15
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: mathilda

du är duktig kära du.



2008-08-09 @ 21:38:35
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0