017

Idag slog jag personligt rekord i att sova länge; halv tolv vaknade jag och inte en sekund senare. Det har nog aldrig hänt förut, jag är fortfarande i chock faktiskt. Fast det var inget jag njöt av kan jag lova, för om jag sover för länge så blir min kropp seg och det infinner sig en hemsk rastlöshet, samt ångest för att halva dagen har gått åt. Bajs på att sova länge, måste börja vända tillbaka dygnet igen. Jag går gärna upp nio?

Sen så blev ju allt kaos också. Skulle träffat Linette i stan, men det sket sig och tur var väl egentligen det, annars hade Stockholm blivit besudlat av min närvaro. Det ville vi inte. Avskyr däremot att behöva andras hjälp när det blir sådär, vill inte att andra ska behöva bli indragna i min ostabilitet, de har väl sig själva att ta hand om. Tyvärr är jag ganska beroende av någon slags närkontakt, även om det räcker med någon som håller i min hand eller vad fan som helst, annars kan det hålla på i evigheter. Varför är man inte självständig? Vad är grejen med att behöva alla andra hela tiden?

I alla fall, pälskling kom hit och vi degade typ hela eftermiddagen. När hon hade gått insåg jag att jag knappt rört på mig alls, så det blev en cykeltur och ungefär efter det dog min kropp. Hejdå sa den och mamma kände på min puls, som var alldeles för hög och jag mådde mest illa. Tror det beror på mitt minimala intag av vätska under dagarna, måste börja dricka ordentligt någon gång. Kanske äta nyttigare också, ehehe... Nej vadå, jag är inte sockerberoende? No no.

Har faktikst inget vettigt att skriva, helt ärligt (inte för att jag brukar det, men det kändes bra att få låtsas, okej?). Ordbajsar mest om sådant ni inte bryr er om i alla fall. Vilka ni nu är, om ni ens är några som läser min blogg. Omg, tänk om jag har sveriges mest olästa blogg? Fan vad coolt. Nästan lika coolt som att jag har sverigies mest otränade kropp.

Nåja, imorgon ska jag till mamis jobb och fixa lite, sen blir det nog IKEA (världens bästa tidsfördriv, älskar't!). Snuttan tar ut sin tandställnig imorgon också, kanske åker hem till henne på eftermiddagen om jag vågar. Måste ju kompensera för alla dagar hon pallrar sig hit liksom (eh, alla dagar de senaste två veckorna..?).

Nu väntar Scrubs.

Kommentarer
Postat av: Annanas

EY, jag läser. Kollar varje dag actually.

Och jag har nött Scrubs hela dagen, bara apropå liksom.

Och jag undrar också över grejen med att behöva folk.

Och poke på dig.

2008-07-10 @ 00:04:42
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/
Postat av: Annanas

Jag läser! Kollar varje dag efter uppdatering. Så, there you go. :)

(Scrubs är bra). Poke och så vidare.

2008-07-10 @ 10:35:06
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/
Postat av: Annanas

Oj då. Trodde inte den första kom fram. Ehe. Spam, ja? xD

2008-07-10 @ 10:36:06
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Haha, Anna! Jag saknar dig.

2008-07-10 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0