019

Åh, varför kan man inte göra två saker samtidigt? Sen jag började skriva dagbok igen, för någon vecka sen,  så blev det ju helt onödigt att blogga helt plötsligt. Varför ska jag berätta för andra sådant som jag kan hålla för mig själv? Mycet underligt fenomen det här med bloggandet, för samtdigt som man absolut inte får vika ut sig för mycket på internet och berätta all sina innersta tankar, så anses man som väldigt tråkig om man bara skriver dagens händelser och inget mer. Jag har svårt för balansgångar, gillar dem inte.

Nåväl, kan i alla fall berätta att jag varit på Öland och provridit hästen nu, Alda frá Thufu. Väldigt roligt och givande (fick praktikplats på gården!), men ska prova några hästar här uppe innan jag bestämmer mig. Fast det är ganska säkert hur det blir ändå, haha.

Slänger upp en bild på henne också, så ni kan kommentera (vilket ni annars är usla på att göra).

Imorgon natt åker L till Grekland i en vecka, inte kul. Har upptäckt hur otroligt få veckor det är kvar innan lovet är slut och jag flyttar upp till Ösd igen, nu fick jag ju dessutom inte praktikplats i Stockholmsområdet, som det var planerat. Istället kommer jag vara långt borta utan möjlighet till hemfärd på helgerna. Det suger. Fast, jag förhandlar lite med Malin och jobbar in ledigheten sista veckan med helgerna, så har jag i alla fall en vecka i Stockholm innan jag far upp till Dille.

Nu borde jag sluta oroa mig för allt som kommer att hända. Det händer ju i alla fall.

Ska gå bort till tunnelbanan och möta bajsungen. Har brors lägenhet för mig själv i två veckor, jag är så bortskämd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0