Siffertitlar är bara en bortförklaring för idétorka

Dags för vettiga rubriker!

(För den där var så himla vettig? Sigh.)

Har klarat mig i 40 timmar och 43 minuter utan Linette, mäkta förvånad över mig själv. Denise fick däremot agera stand in och umgås med mig hela dagen igår + idag. Nu har hon flytt fältet... Dessutom är jag rädd inför Pride, för hej - jag har ingen att gå med! Det kanske löser sig, den som lever får se, fast helst skulle jag vilja veta nu på en gång. Förresten har jag bara mig själv att skylla, eftersom jag varit sveriges största mes i 16 år och inte vågat vara bland folk (det vågar jag inte nu heller egentligen, men nu kna jag i alla fall tvinga mig själv). Då går man utan någon större vännerkrets, så det så!



Dagens visdomsord: "Ére fika så ére!"

Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag som tyckte att siffertitlarna var så coola. Du förstörde illusionen, haha!



Du verkar ha en bra sommar, måste jag säga, trots allt. Kalas!

2008-07-28 @ 13:22:03
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0