snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt

Sitter för tillfället på x2000 mot Östersund, på väg hem till Dille. Än så länge har den här resan inte givit mig mer än väldigt mycket illamående och en outhärdlig saknad efter L. Vi får se vad det mynnar ut i, kanske en sängliggande Cajsa imorgon. Nej, det går inte. Det hinns inte med, inte med tanke på allt som måste göras och som borde ha gjorts mycket, mycket tidigare.

Jag är emot skollov av den anledningen att det gör mig lat.

För att vända på steken och försöka göra det hela till något positivt, så minns jag att min häst väntar på mig. Min älg. Åh, vad jag har saknat henne. Hon ska få presenter av mig. En ny grimma bl.a.

Nu är det snart dags att packa ihop. Precis när internet börjar fungera. Mums. Ibland så, ibland undrar jag varför jag inte stänger av med en gång. Det ger mig ingenting att sitta här och knappa in tråkiga händelser i en blogg. I alla fall inte nu, när jag inte ens kan skriva om något seriöst.

Jag har inte haft tid. Att skriva, alltså. Det har inte varit prioritet ett, så att säga. L har varit det. (Läs: L är det).

Nåväl. Kanske en annan dag. Dags för avstigning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0