du klarar dig så bra

Ja, visst är det så.

Om tre dagar är jag hos min fina igen. Saknar henne. Det gör ont. Tur att hästen är världens sötaste häst och gör mig lika glad varje morgon. Det är något visst med att komma ut till stallet på morgonen, trött, sliten, irriterad och tjock, mötas av två stora ögon och ett par öron som pekar rakt fram av nyfikenhet. Tänk att hon alltid är lika glad att se mig?

Bara en lektion idag, känns... Meningsfullt. Naturkunskap dessutom. Inte direkt det jag drömmer våta drömmar om på natten.

Vet ni? Jag slog nog rekord igår. Troligtvis fick jag i mig 400g choklad. Inte illa. Och inte konstigt att man rullar fram.

I eftermiddag ska jag baka brödet jag aldrig han baka i helgen och plugga. Svenska B. Det är sånt jag drömmer våta drömmar om. Litteraturvetenskap, mums.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag älskar din humor! Och litteraturvetenskap. :')

2008-10-21 @ 12:22:22
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0