mums

Tänkte bara påminna er om att jag har världens finaste människa i mitt liv. Att hon, dessutom, är min flickvän gör mig till världens lyckligaste. På lördag firar vi 3 månader och om 9 dagar så ses vi igen. Hon kommer till Dille och ska få rida min häst. Det ni.



Är på Dille igen. Fina Dille. Hur mycket jag än längtar efter L, så kan jag inte undanhålla att jag trivs här. De nya ettorna är snälla, riktigt roliga en del. Och min klass är söt. Treorna är... Söta de också. På sitt sätt. Fast jag saknar alla som lämnade oss förra läsåret. Millan och Petro, framför allt. Tazzat. Åh, underbara Tazzat. I so miss him.

En till fin sak med Dille är tystnaden. Och det faktum att hösten är här, vilket gör träden och skogen till ett enda stort konstverk av färger. Blir det fint väder imorgon så ska jag fota.

Min häst kommer på fredag! Alltså... I övermorgon. Saknar henne. Hoppas hon mår bra.

Jag tyar inte några djupa inlägg just nu. Lever på ytan av en sockerbubbla för tillfället och vill inte falla ner i verkligheten riktigt än. Vill låta det kännas lite bra. Ett tag. Sen kan jag ta tag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: linette

jag ÄLSKAR dig! och längtar tills jag får hålla om dig igen.. saknar det. dig.

2008-10-01 @ 16:37:26
URL: http://letty.blogg.se/
Postat av: Carro

Asso, ni två :')

2008-10-02 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0