smultronsmak

På mina läppar.
Inte av läsken.
Av L.


Är i Stockholm över lovet. Kom hit med bil i fredags natt, efter en något speciell roadtrip med diverse Dillebarn. Mycket spännande.

Saknar min häst något enormt. Fan att man är så in i helvete usel på att uppskatta det man har. You don't know what you've got until you're missing it a lot. Vi borde ta vara på varandra. För att ta ett steg i rätt riktining gav jag mamma världens största kram idag. Linette får pussar oftare än hon hinner blinka och mina vänner tillägnas små sms då och då.
Jag försöker.

Vidare kan jag berätta att jag beger mig till Kina hösten '09, för att genomföra ett projekt med YMP. Läs mer här: http://www.iiiee-ymp.org/drupal/. Dessutom ska jag läsa 1200p extra under tvåan och trean. Massor av smaskiga kurser!

Annars har jag inget vettigt att säga er. En dag ska jag börja ordbajsa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0