what did you do out there, what did you decide?

Imorgon är jag hästägare. Till en häst som dricker apselsinfestis ur flaska och liknar en älg.

Jag vet, jag borde skriva något vettig och intressant. En smärre summering av mina underbara veckor här på Öland skulle vara på sin plats, men jag kan inte. Vill inte tänka på att det är slut nu.

Imorgon får jag träffa L. Ni anar inte hur mycket jag har saknar henne.

A, C, L, C, M, S m.fl: Jag kommer sakna er. Alldeles för mycket. Hoppas ni vet det.

Why must it always be two ways of doing things?

Kommentarer
Postat av: Carro

Och vi kommer sakna dig, men hoppas du har det superbra hemma :D

2008-09-14 @ 20:56:12
Postat av: a.k

I'm compromising, to suit them all. I'm strapped between two different ways. It's confusing my fallen heart, but the only way to satisfy my ego.

2008-09-14 @ 22:50:54
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0