lady madonna, baby at your breast

L slumrar bredvid mig i sängen. Om ni visste hur lycklig hon gör mig. Mitt lilla, lilla gryn. Min skatt.

Är trött på min skola och det tråkiga sätt de beter sig på ibland. När man lagt ner så mycket energi på att få igenom ett icke för mycket begärt förslag på hemstudier, så lägger de en tvådagarskurs i domarsekretariat just de två dagarna och bryr sig inte det minsta om att meddela mig det förrän veckoslutet. Okej att de måste lägga kursen just de dagarna, det förstår jag, men om vi nu har kommit fram till vissa hemstudiedagar så borde väl hela skolledningen vara informerade om detta (när skolan består av 70 elever och en inte så väldigt stor lärarkår) och kunna berätta det för mig? När jag dessutom ringer rektorn för att meddela att jag, quote, "kommer vara på Dille de här dagarna, eftersom det är domarsekreterarkurs..." och hon låter väl medveten om placeringen av kursen, undar man hur angelägen hon är om att det här förslaget ska funka egentligen. Har hon beviljat det får hon väl fan stå för det? Tydligen inte, som rektor får man bete sig hur som helst.

Ja, jag är bitter. Över småpotatis för visso, men ändå. Vill bara få de här resternade 1 ½ åren att gå fruktansvärt fort.

Sommar hade suttit fint, Öland och Parkudden och Pride och sol och bad och värme. Giv mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Öland i sommar vännen <3 Bäst kommer det bli!!

2009-02-14 @ 20:31:40
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: A

Ni ska veta att ni är efterlängtade här på ön:)

Hoppas du har det bra annars gumman!

Kramar

2009-02-14 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0