av längtan

Återigen på Dille, mitt second home och anledningen till min bristande sömn. Hästen är pigg och glad etfer tre veckors vila, jag borde vara det samma, men att somna efter tre varje natt har inte direkt bidragit till någon vidare energi. De där sabla sovagottpillrena funkar inte och inte heller 60 minuters power walk. Why God, why?

Ringen på min vänstra hand är som en lyftkran, den tar mig upp ur sängen på morgonen och den hindrar mig från en massa dumma påhitt. Men jag längtar. Fan som jag längtar, hela dagarna. 2 dagar kvar till nästa tågfärd och returbiljetten är inte ännu beställd. Vad ska jag ta mig till med mitt liv? Hur ska jag orka längta, ge 120 procent i skolan och samtidigt överleva? Jag vill gömma mig.

Snart börjar engelska B. Ska bli skönt med ett annat språk, låtsas vara någon annan. Gömma mig.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0