if you come any closer I will throw my potato on you!

Lista på spännande saker som har hänt, alternativt kommer att hända inom en väldigt snar famtid:

1. Jag har fått mitt första IG. I matte B, helt enligt planerna.
2. Ett visst dillebarn (börjar på C och slutar på arro) kommer få en väldigt fin present på torsdag.
3. Jag kommer förlora kontakten med massor av fina dillebarn på fredag.
4. Min flickvän solar solarium när det är soligt ute. Jag älskar henne.
5. Jag fick träffa tomtemor igår. Fruktansvärt välbehövligt.
6. Det är sommarlov om tre dagar.
7. Om 368 dagar tar jag studenten.

Kommentarer
Postat av: A

Och snart ska du och C måla stall och sjunga på Öland;-):-)ska bli härligt att träffas igen!!!

Kram

2009-06-03 @ 07:00:44
Postat av: Börjar på C slutar på arro ;-)

vadvadvavd :O

2009-06-03 @ 12:01:29
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0