pling plong plingeliplong

Mums. Är på Dille och tar igen en halv missad termin. Myser med dillebarn. Går i skolan. Berättar lite smått att jag fortsätter nästa år. Att allting återgår till det normala och att allting blir bra. Allt blir bra. Jag lovar. Jag kommer klara det. Det ska gå. Det ska.

Snart är det sommarlov. Mitt sista faktiskt. Nästa år blir jag arbetslös istället. Det låter inte lika fint, men det duger. Då är skolan slut. Finito.

Vad har jag att skriva? Jag har ingen förmåga att skriva sockervaddsberättelser och oceandjupa analyser. Finns det hopp?

En dag ska jag gå en kurs i fotografi.

Och en annan dag ska jag lära mig skriva.

Nu ska jag sortera skolans böcker. Sen ringa hjärtat. Puss.

Kommentarer
Postat av: C

Det är så roligt att du går kvar :'D <3 Du kommer klara det finfint!

2009-06-02 @ 16:07:27
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0