bloggtorka

Förlåt för den ihållande bloggtorkan. Får skylla på både bristande motivation och att jag varit sjuk. Japp, ni läste rätt, jag har varit sjuk. Riktigt sjuk. Ack och ve. Men L var uppe hos mig på Dille hela veckan. Vi myste, var ute i snön, åt pizza och var barnvakter åt hunden Alice. Det var underbart, bortsett då från det att jag blev brutalt förkyld mitt i veckan och mest låg i sängen och kved. Blä.

Underbart med lov. Ska ta tag i en del skolarbete tor jag. Komma ifatt, ligga i fas. Nu är det bara tre månader kvar på tvåan, sen är det bannemig nästan slut. Så nu lägger jag i en extra växel (om jag hittar någon) och ger mig fan på att komma igenom den är terminen med bra betyg och livet i behåll. Helst utan att det slutar som det gjorde för någon månad sedan, på sjukhus.

Önskar jag var tillräckligt engagerad för att kunna delge mig mer av det som händer, men en förkylning och feber tar helt ärligt all kraft ur en.

Men puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0