kondom+frigolitkuk+lesbisk=mashed potatoes

För er som inte vet det, så är jag uppe på Dille en vecka och går lite i skolan/gör prov/myser med Dillebarnen. Idag har vi dessutom sexualkunskapsdag och hittills har min grupp hunnit avverka "informationforum" med någon inhyrd sexualupplysare, där jag bl. a. berättade för min lilla klass hur en kondom snabbt blir en slicklapp, och "kondomskola" med en av våra rid-/hästlärare. Där, mina vänner, fick jag för första (och sista) gången trä på en kondom på en frigolitkuk.

Honestly, det är SVÅRT?!

Jag var så dålig att jag fick göra om. De andra fick typ... MVG+ på sina påträningar, medan lesbianska Cajsa fick G- eller något liknande. Vad skönt att jag aldrig behöver göra om det i alla fall. Kul hade vi åtminstone!

Nu ska vi vidare på filmvisning tror jag. Kanske berättar om det händer något annat skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0