my eyes hurt, the dark hurts

Jag ska lägga mig ner på golvet. Parkettgolvet. Titta upp i taket. Drömma en halv dröm, fundera på hur den skulle ha slutat. Pressa fingarna mot varandra sådär så att det knakar. Låta bli att fokusera på någoting. Fokusera på något annat.
Tänka ut. Tänka klart.
Skratta åt mig själv och självironin som ligger bredvid. Bada i syre, kväve, ädelgaser. Tränga bort min akilleshäl och bygga upp murar. Runt mitt inre. Blunda. Se mönstrena som döljer sig bakom. Vagga. Finna mig i att tden har stannat. En stund.
Tänka ut. Tänka klart.

Kommentarer
Postat av: m

jag älskar dig, Cajsa. jag finns här. <3

2009-05-06 @ 03:00:53
URL: http://mecw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0