vad vill du? men kom då!

Det är svårt. Allting är svårt.
Att balansera. Att orka.
Att vara.

Det sistnämnda är nog svårast.

Ändå är det en lättnad när jag inser det faktum, att jag inte kan leva utan en annan människa. Att någon är en sådan stor del av mitt liv, att jag inte fungerar helt korrekt utan henne. Att hennes röst, hennes beröring, andetag och rörelser ger mig så mycket lycka, att jag blir beroende av den. Hon är en drog, min drog, utan att vara förintande. Istället är hon min räddning. Min livlina till livskraft och ork. Utan henne är jag ingenting.

Att veta att jag har ett helt liv framför mig med henne, är det vackraste som finns. Hon är det vackraste som finns.

Je t'aime, L.

Kommentarer
Postat av: C

"She's like a drug to me, like my own personal brand of heroin" ;)Twilghtnörd I know (:

2009-05-11 @ 20:44:55
Postat av: Anonym

Du har så rätt. Det är sjukt svårt att orka, balansera och bara vara på samma gång...

2009-05-16 @ 00:12:53
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0