blommar, somnar om och vaknar medan andra går till sängs

Försökte i ren desperation städa vårt rum. Det gick inte bra. Jag kom någon meter innanför tröskeln, bokstavligt talat. Fyllde två påsar med enbart skräp. Hittade diverse otrevligheter och insåg när jag stod och dammsög och T kom in med skitiga fötter, att det är ingen idé. På ett sätt gör det mig inget att det ständigt är stökigt och dammigt och skitigt, men jag har så fruktansvärt svårt att koncentrera mig när inte bara allt innanför pannbenet är kaos, utan även det runt omkring. Behöver ha struktur någonstans. Och vad är lättast att ta kontroll över om inte städning? Och mat. Skevt liv. Men ibland är det fint och bra att vara skev. För annars vore man så himla tråkig. Och hur kul är man då, om man är tråkig? Bättre att vara skev.

Ska ta tag i utseendet här snart. Såhär kan man faktiskt inte ha det. Synd att webbdesign inte är min starka sida, eh. Men det ä roligare än att skriva projektrapport på engelska.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Log inombords när jag läste texten på din header. Så mysig.

2010-04-21 @ 18:00:06
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0