dream a little dream of me

Creepy. Läste nyss om Zooey Deschanel och att hon är sångerska i She & Him, vilket jag inte visste. Vilken låt spelas på P3 precis just i denna stund? She & Him – In The Sun. Jag gillar inte sammanträffanden, de är obehagliga.

Har börjat drömma helt störda drömmar. Minns aldrig själva drömmarna, minns bara alla gånger jag vaknar och är helt disorienterad. I morse skrek jag tydligen också. Stackars roomie. A berättade om ett sätt att minnas sina drömmar, genom att skriva ner drömmen precis innan man vaknar helt. Hade velat göra det, men det blir som aldrig av. Skulle vilja minnas vad drömmarna handlar om och försöka tyda dem. A är bra på det, men jag kommer ju aldrig ihåg vad jag drömt när jag väl träffar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0