the grass is greener on the other side



Är rik på upplevelser. Sara Lövestam besökte Café Alexis inne i stan och pratade om sin bok. Jag for dit och lyssnade, begrundade och blev glad. Köpte en bok och fick den signerad. Lyssnade lite mer. Ännu mer. Jag trivs med att lyssna på andra människors berättelser. Att höra deras version av livet. Det gör mig glad. Och Sara var väldigt rolig att lyssna på, hon hade inlevelse in i minsta detalj. Hon inspirerar. Men som alltid när jag blir inspirerad, så stannar allt av innan det hunnit bli en handling. Så nu ska jag sitta i min hörna och invänta att inspirationen behagar visa sig. Sen får vi se var den tar vägen med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0