they made a statue of us


Inget är så fint, som att mötas av två underbara blondiner på stationen och sedan sitta i baksätet medan de berättar om allt jag missat. Att komma hem, hemhem, och veta att jag inte behöver sova ensam i natt. Att gå ut i en fruktansvärt lerig hage, med trasiga stövlar och hitta ett halvsovande pyre som är på världens goshumör. Att se sitt rum totalt nedbombat av ena blondinens, roomies, alla saker. Att höra röster i hela huset, veta att det är folk där. Att komma hem.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-14 @ 00:09:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0