I remember little things you hardly ever do

Jag skapar liggsår på min vägg. Det kommer finnas små utgjutningar av min kropp i det här hörnet, med tanke på alla de timmar jag spenderar här. Medan andra gör andra saker. Det är inte det att jag inte ids, utan jag lyckas alltid missa inbjudningarna. Eller jag tror i alla fall det. För hur socialt kompetent jag än låtsas vara, så är jag den som blir kvar på rummet när alla andra dansar i månljus.

Det kan vara min otroligt höga tråkighetsnivå.

En dag ska jag bli en rolig, intressant människa. Någon som är värd att vänta på. Någon som någon skulle vilja vänta på. För jag väntar alltid.

Tillåt mig presentera: "Du är för dålig för att kasta sten."

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är en rolig, intressant och superbra människa!! Inte glömmer du väll bort det för att jag inte är i Norrland och berättar det för dig var och varanndag.. Så glömsk tror jag inte du är :) Kram kram "DillestorasysterPetronella"

2010-03-02 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0