so what's the use between death and glory

Jag vill inte göra det här mer. Vill lägga mig ner och inte behöva ta tag i saker på några veckor. Inte behöva driva, genomföra, lämna in och lämna ut, skriva upp och skriva ner, fixa, lösa och ordna. Jag vill göra som de andra här; bara flyta med. Låta någon annan ordna. Vänta på att någon annan ska fixa. Strunta i att göra saker jag borde göra. Nu har jag skapat mig en kronisk oro över att inte hinna med allt. Det känns onödigt. Jag vill sluta nu. Hoppa av.

Om att bota självförakt.

Kommentarer
Postat av: ToveLito

Kära Cajsamajsa, inte många veckor kvar nu! You can make it (: Borde slita som ett djur jag med men va fasen, ett samltat betygsdokument är ju bättre än ingen, slutbetyg liksom.. vad är dä? (:

2010-02-18 @ 21:10:35
Postat av: Anna

Death or glory, just another story... Eller något.



Och håll ut! Jag ville också dö på våren i trean. Kom ihåg att G är ett bra betyg.



KRAMAR

2010-02-18 @ 21:44:57
URL: http://tasteofpop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0