farväl Jupiter!


Min frisör är så rolig. Varje gång jag ska klippa mig så klipper jag mig kort, eller det har jag åtminstone gjort de senaste fyra åren. Och varje gång så tittar hon mig allvarsamt i ögonen och frågar "är du säker på det här?". Jag svarar lika lugnt varenda gång att "ja, S, du vet ju att mitt hår växer ut på två veckor igen". Då brukar hon skratta och sen klippa. Det är ganska skojigt faktiskt, att ha hår som växer som ogräs både på längden och tvären. Ingen risk att man har samma frisyr för länge i alla fall, eftersom det efter en månad ser ut som om man använt stopp och väx i hårbotten.

Och vet ni! Oskar Linnros spelar i Norrköping ikväll. Och där är ju jag och mamma. Så himla passande. Dessutom, mina vänner, så ska jag se Den svenska björnstammen på Arvika. Kan bli bra. Kan bli galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0