is your IQ higher than your neighbours and is it very much higher than mine

Festival ger en helt klart perspektiv på livet. Under Arvika upptäckte jag följande:

1. Man är fan snyggare än man tror.
2. Att gå ensam på spelning kan få folk att tro att du är konstig.
3. Att gå ensam på spelning kan vara sjukt kul.
4. Stövlar och fittservetter är allt.
5. Nya människor är underskattat.
6. Tequila gör susen för halsen.
7. Regn är bra så länge det håller sig på avstånd.
8. Smålandsrulle är himmelriket. Ibland.
9. Regina Spektor var inte alls bra live.
10. Robyn var SICK.
11. Bästa raggningsstället är utan tvekan bajamajakön.
12. Att veta vilken sexualitet folk har utan att prata med dem är spritt språngande omjöligt, vilket bidrar till att alla antas vara hetero. Även man själv.
13. Liggunderlag är överskattat.
14. Akta pullan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fittservetter! <3

2010-07-20 @ 10:33:51
URL: http://tasteofpop.blogspot.com
Postat av: Lotta

jag såg Regina Spektor live i höstas. Hon spelade fel mitt i Samson. Samson? Haha. Men det fick mig att känna mig lite bättre.

2010-07-21 @ 12:32:28
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0