let me see you stripped down to the bone

Två händelser den här sommaren har varit verkligt revolutionerande. 1: Jag har gått med bara ärmar. 2: Jag har haft uppsatt hår. Att jag aldrig gått med bara ärmar de senaste tio somrarna beror enbart på bristande självförtroende. Det senare, att jag nu har haft uppsatt hår, beror helt enkelt på att jag i dagens läge faktiskt har såpass långt hår att det får plats i en toffs.

Idag, när jag åkte buss från sjukhuset där mamma jobbar, så sprang det runt en väldigt glad kille med kamera. Han kryssade fram mellan de bussar som stod på sina hållplatser och tog fotografier av dem. Ibland gick han fram till busschaufförerna och pratade med dem. Vad han sa vet jag inte, kanske frågade han något. Han var i alla fall helt euforisk av att vara mitt bland alla de där bussarna. Han tycktes faschineras av dem. Eller så tyckte han bara väldigt mycket om att fotografera dem. Kanske både och. Han gjorde i alla fall mig väldigt glad där han sprang runt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det HAN? http://www.youtube.com/watch?v=Pt3fEd9waCc

2010-07-07 @ 21:51:16
Postat av: C

Nej! Tyvärr...

2010-07-07 @ 22:19:44
URL: http://rusning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0