you made it back to sleep again, wonder what you're dreaming

Hade en mycket fin människa på middag och öl ikväll. Hon är en av de få jag har kvar från tiden innan jag flyttade och hon gör mig alltid lika faschinerad, glad och eftertänksam. Vi har en tendes att inte ses så ofta, men när vi väl gör det så blir det ofta långa, långa kvällar om allt mellan himmel och jord. Om allt vi varit med om, allt vi vill, allt vi funderar över och alla livets stora frågor. Hon är en av de få människorna jag kan göra ingenting med. Och troligtvis är hon också en av de jag skulle kunna göra allt möjligt med.

Det brister. Men om man ordnar upp allting utanför, om man håller hårt i principer och rutiner så märker nog ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0