och skyll dig själv för folk vill gärna lära känna dig, men nej


Har haft en bra dag. En findag. Träffade N i stan och handlade upp mitt inte så gigantiska kapital för dagen. Satt i Kungsträdgården och lät dagen flyta förbi. Nu har jag druckit öl med C hela kvällen. Det var mycket, mycket bra och roligt. Det var längesen. Det är så märkligt, för vi träffas så sällan men ändå, när vi ses, så är det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Helt makalöst. Den människan kan jag fan i mig berätta allt för. Men det är svårt med sådana relationer; människor man har känt i vad som upplevs som en evighet (sju år ÄR lång tid), men som man inte träffar så ofta som man önskar. Äsch, det löser sig. Hon är bra. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0