nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad


Jag har skrivit brev till min underbara brev- och barndomsvän M. Skillnaden på att vara brevvän med någon när man är arton och när man är elva, är frekvensen på själva brevskickandet. Det sker betydligt mer sällan när man är arton. Men vi har bra anledningar, så det är lugnt.

För övrigt redde jag ut en del trassel med skolan idag. Så nu kan jag komma och gå som jag vill de här sex veckorna. Sweet. Och eftersom jag var världens duktigaste och gjorde klart matten idag, så har jag i princip bara bmk och lite biologi kvar. Plus PA. Såatteh. Snart åker jag till Stockholm igen.

Jag har varit busig och bjussat J på en balbiljett. Så hon ska med på balen, vare sig hon vill det eller inte. Dessutom har jag fixat en klänning åt henne också. Vad skulle hon göra utan mig? Man undrar ju.

Nu ska jag handla 82 ägg.

Kommentarer
Postat av: maja.

åh, jag tänkte på brevet och dig idag. längtar till brevet. jag glömde att skicka en låtlista, men det får bli i nästa brev.

2010-03-16 @ 19:12:01
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0