ack, Sundbyberg, jag blev full och gick runt med stilett för din skull

Är trött på att ta ansvar för andra, att försöka hålla i alla trådar såpass att allt fungerar. Trött på att begränsa mig själv, bara för att andra förväntar sig att jag ska det. Att över huvud taget göra saker bara för att folk förväntar sig det. Som att ordna bal. Och student. Och städa. Få finfina betyg.

Det är tre veckor kvar och jag ser inte fram emot något alls av det kvarstående, bara för att det har gått åt så jävla mycket energi till att fixa allting. Eftersom det finns en viss avsaknad av engagemang hos en del. Och för att jag är så jävla klämkäckt engagerad. Hela jävla tiden.

Kommentarer
Postat av: CAroline

Men du... är inte ni typ tio treor på din skola? Eller ska ni ha bal med någon annan skola? Eller ska ni ha en liten bal? Eller jag förstår inte! Förklara....

Kram!

2010-05-09 @ 15:15:18
URL: http://bubbelbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0