I'll just read a book instead


Sambon duschar sitt löshår. Jag ids inte ens duscha mig själv. Hon är en ambitiös chey. Jag är ganska lam. I alla fall idag. Ska ut och rida min häst för första gången på två-tre veckor. F har gjort ett helt enormt bra jobb med henne, så nu ska jag ut och testa henne. Har saknat att rida. Men det har inte funnits någon tid, bitvis ingen ork. Tur att F är så störtförälskad i Alda då. De ska få spendera sommaren tillsammans, det blir bra. Ikväll ska jag skriva om vindstyrka, Baden Baden, polarklimat, kontering och hovslagaryrket. Och sova. Imorgon får vi lön för mödan.

Åh, just det. KN. (På bilden: Jag och Mamabear, nittiofem-/nittiosexnågonting).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0