love got more hooks than a fish line


Arton dagar kvar och jag är så fruktansvärt rastlös hela tiden. Vill att tiden ska gå, men ids inte fylla den med något vettigt. Har hört att man ska ta vara på den. Istället stirrar jag in i väggen, drömmer mardrömmar om björnar och blir nervös över allt det jag inte hunnit fixa. Kommer på att jag borde hålla tal här och där, skriver dem på hjärnbarken innan jag somnar och vaknar med en ny lista över allt jag borde. Vill kunna sortera ut vad det är jag vill. Minns att jag en gång sa till mig själv att aldrig göra saker jag inte vill. Vad pinsamt. Citerar A: "Det som kommer framöver är något du inte kan påverka, så istället vänder du ilska och oro mot dig själv". Word.
(Bild: November, 2007. Saknar håret.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0