how can I fall asleep at night, how will I rest my head

Maja och Lotta spelade piano och sjöng för mig när jag var hos dem igår. De brukar göra det när jag är där. Jag lyssnar och de spelar. Sjunger. Just den här gången spelade de bland annat den här. Fick hålla mig för att inte börja lipa, som vanligt. Ni vet när någonting är så fint att det går raka vägen in till hjärtat och liksom skippar hjärnan och förnuftet och alla spärrar och murar? Då grinar jag alltid. Och deras musik rör alltid vid mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh Cajsa. Nu började jag lipa <3 Tack fina du

2010-10-11 @ 21:30:55
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: NissePISSE

Antony and the Johnsons! Asbra låt :D

2010-10-14 @ 17:24:05
Postat av: maja.

åh, finaste Cajsa. Tack!

Jag har funderat på om jag och Lotta kanske ska spela in den låten.

2010-10-24 @ 22:14:10
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0