make for my heart as their home



Nystädad, i ett nystädat rum. Väntar besök och ska koka mer te. Vet inte vad ni tycker, men idag blev det väldigt guldigt. Egentligen gillar jag inte guld. Men idag blev det så i alla fall. Vad ska man göra? Jag kan i alla fall tipsa om en av mina favoritbloggar för tillfället: Nostalchic - fashion beyond sizes. Helt galet bra människa, som inte bara tar upp tabubelagda frågor om skönhetsideal utan också vågar ta plats i en allt som oftast trådsmal modevärld. Nu är mode kanske inte min starka sida, men den här bloggen kan jag faktiskt inte låta bli att läsa. Jag blir glad av sådana människor och önskar att världens var lite mer så. Lite mer öppen och tolerant och bra. Lite mindre trångsynt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

snyggaste cajsa

2010-10-11 @ 21:45:36
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Glänne

Har svarat på din kommentar nu. Jag tror du missförstod artikeln. Den handlade inte om att fördöma "BDSM" utövande, utan snarare om att förklara det paradoxala med många personers användning av begreppet "sadism". Människor som vill åsamka njutning, är inte sadister, och jag håller helt med dig om att de inte är "störda".

2010-10-12 @ 20:25:22
URL: http://www.glannstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0