hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?


Varför får jag alltid kaffet i näsan när jag dricker? Där ska det inte vara. Ändå lyckas det alltid skvätta ända upp på näsvingen. Kanske ska dricka kaffet lite försiktigare i fortsättningen. Nu är E här och jag har bakat hela morgonen. Kakor, muffins och vaniljpannacotta. Fast den sistnämnda har jag gjort, inte bakat. Man bakar inte pannacotta. Ikväll blir det kräftkalas med kusiner, nästankusiner och vänner. Det blir fint. Sen är det helg och då åker vi till Blidö.

Såg bilder på min lilla häst. Hon såg omåttligt lycklig ut och jag fick nästan tårar i ögonen. Nästa helg åker jag dit upp för att hälsa på och förhoppningsvis kommer vi fram till en bra lösning. Helst vill jag att hon ska få vara där hon är nu och få vara där resten av sitt liv. Men någonstans så finns det pengar med i bilden och de förstör. Usch vad de förstör. Men jag har planer och förhoppningsvis löser det sig. Mitt lilla gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0