just fall asleep with the tv darling, I'll be back again

Sjuk fredag. Inte för att fredagar någonsin har varit särskilt mycket att hänga julgranen, men idag var det konstigare än vanligt. Har farit in och ut ur stan hela dagen och dessutom gick jag upp halv tio. Halv tio. Jag fick alltså sova.. fyra timmar? Nu går ögonen i kors. Har massor av saker jag borde göra. Borde. Massor av saker. Men det här med telefonsamtal och sånt... Det är inte min likör. Helt ärligt. Så jag kollar in tv-tablån för kvällen, som för att slippa ta tag i allt som borde tas tag i, och inser att det som bjuds är Trädgårdsfredag eller Stargate. Ingetdera är något jag direkt drömmer våta drömmar om. Nu står jag därför inför tusentals jobbiga måsten. Sådant jag lärt mig att skyffla framför mig medan jag går. Fast nu måste jag nog pilla mig i naveln i någon timme och efter det är ju de flesta telefontider slut. Attans, vad synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0