tid, du är dig inte lik

Efter några dagar hemma börjar den värsta saknaden lägga sig. Man inser att det här skulle ha kommit förr eller senare än då, det gick inte att undvika. Ändå gör det ont. Det river i själen när jag tänker på människorna, på skolan, på hemmet, det som var mitt i nästan två år. Och ibland gråter jag. Låter tysta tårar rinna ner för kinderna. Det känns bra, för ni är och kommer alltid vara bland det mest fantastiska som har hänt mig. Ni är viktiga och jag kommer fara upp till er oftare än ni orkar med.

Ni får räkna med bloggtorka nu. Det är saker som måste komma till rätta först. Jag, bland annat.

Här får ni i alla fall min favoritlåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli bra! Du finns föralltid i våra hjärtan det vet du! Vi saknar dig här på Dille <3

2009-03-15 @ 21:26:16
Postat av: Cami

saknar <3

2009-03-15 @ 23:28:27
Postat av: a.k

Svenskar har fruktansvärt bra humor ju..!

Hoppas att allt löser sig till det bästa i din nya tillvaro! Välkommen till sthlm :)

2009-03-19 @ 14:39:16
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0