till alla älskade Dillebarn

Nu är det slut. Imorgon åker jag hem till Stockholm och kommer inte tillbaka till Dille mer, förutom när jag hälsar på. Det har tagit lång tid att våga ta det här beslutet, men nu är det fattat och jag tror det blir bäst så.

Om ni bara kunde ana hur ofantligt jävla jättemycket jag kommer sakna er. Allihop, vissa mer och vissa mindre, men ändå alla. För vi är en stor familj. 70 dillebarn, dillevuxna och våra hästar. Aldrig någonsin att jag kommer glömma er (facebook *visslar*) och ni är föralltid en av de viktigaste sakerna som har hänt mig. Ni, allihop, har gjort mig till den jag är och faktiskt - utan Dille hade jag aldrig träffat Linette. Ta åt er, alla som läser, sug in allt jag säger till er för ni är så underbara allihop. Ni är min hjältar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig min vän <3 Och jag kommer sakna dig så jävla mycket :'/ <3<3<3

2009-03-11 @ 21:09:19
Postat av: a.k

Vart ska du börja? (:

2009-03-11 @ 22:14:29
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: tamme

fy fan..min bästaste cajsa.jag vet att det kanske blir bäst att du slutar för din skull...men mama va jag kommer sakna dej!du e min duktiga fina smarta underbara vän..du kommer alltid att älska dej!jag ska sitta längst fram på ditt å linettes sago bröllop:´D fina bästa du!!<333

2009-03-12 @ 00:11:27
Postat av: Cami

Du finns kvar för mig som den underbara vän du är, vart du än befinner dig. Och du kan alltid vända dig till mig i andnöd och skitnöd. <33333333333333333

2009-03-12 @ 04:50:27
Postat av: Anna

Åh, Cajsa! Älskade Cajsa. Häromdagen hittade jag lappen du skrev till mig förra året. :'''''') Jag kommer att sakna dig så! Vem ska nu rätta min grammatik?!

2009-03-12 @ 09:21:28
URL: http://synchronisedsinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0