funderingar

Det blev inte cola zero, utan bättre upp - det blev Muminkex! Mums. Hon får mig att smälta, sannerligen.


Sen kan man fundera över varför vi står ut med att vara fångar under vårat eget självförtroende? I slutändan är det just det, som styr oss eller som bestämmer vilka beslut vi tar. Det får oss att avstå från saker viegentligen ville uppleva, eller till och med göra folk runt omrking oss illa. Det kan få oss att blunda, gömma oss eller hitta på fåniga saker att fylla ut tomhet med. Fylla ut, för att sedan få bort det så fort som möjligt igen.

Dessutom är det bara 6 dagar kvar tills jag far till Öland och praktiken (och blivande hesten!). Känns snopet att det redan är slut, somarlovet. Att det inte varade för evigt, som när man var liten. Å andra sidan, vad var inte för evigt när man var liten?

På fredag blir det fest med klänningstvång (ptja, tvång och tvång...), så en del av dagen gick åt till att leta klänning. En annan spenderades på baksidan av S:t Jakobskyrkan. I grund och botten är jag bara en patetisk fläck. Utan vidare vettiga saker att berätta om.

Har börjar sova bättre nu i alla fall, utan piller ibland t.o.m. Heja.

Kommentarer
Postat av: Limpo

Tjo. :)

Vetu vad som är värre än att upptäcka att sommarlovet är slut? När man upptäcker att sovvarlov är borta för evigt. Ojoj, jag har inte riktigt fattat att jag inte ska tillbaka till skolan i höst. Det känns mycket, mycket underligt. Men eftersom jag jobber här uppe ska jag hälsa på :)

KRam!

2008-08-14 @ 13:35:42
URL: http://limpo.gilberg.se
Postat av: a.k

2008-08-15 @ 13:36:47
URL: http://de
Postat av: a.k

Tihi. nu är det festmedklänningsdags snart! mijaaauw (:

2008-08-15 @ 13:37:11
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0