hem

Hela Dille är besudlat av Mamma Miasånger och ingenting är värre än att komma upp till frukosten och mötas av "I CAN STILL RECALL, OUR LAST SUMMER". Oh, det ger mig huvudvärk. Men i övermorgon börjar jag min resa neråt landet och på torsdag är jag hos L igen, så vem är jag att klaga.

Har en historieredovisning idag, som jag skulle göra med M, men hon är sjuk så jag lär få stå där framför klassen ensam. SOM OM jag skulle göra det frivilligt utan att bli tvingad och fatsknuten med rep och kedjor. Funderar på att strunta i den lektionen och låta läraren leva i ovisshet. Fast så får man inte göra.

Kommentarer
Postat av: Cami

God Jul på dig med, Cajser! <3

2008-12-18 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0