013

Det är samma sak varje gång. Fläsk, fläsk och fläsk, vad ska jag ha på mig, ingenting passar, hur kommer andra se mig i det här, var ska vi gå, vilka människor ska vi vara med, hur fet är jag på en skala kan ingen tala om det för mig så jag vet?

Cajsa lilla, hur många gånger byter du kläder innan du ska in till stan?
Ptja, jo, kanske sju? Är det normalt?
Nej dumfan, det är inte normalt. Det är inte normalt att vara fet heller.

Vet ni, jag är en stor mes också. Ja, det är sant! Jag har inte vägt mig på säkert två veckor, trots att jag vet att jag måste. Inte har jag mätt mitt obscena omfång heller, nej, för det kan hända att omfånget är större än förut. Guess what? Klart det är, du äter bara fett!

Jag har världens finaste L.

Det gör så in i helvete ont, för allt jag vill är att vara smal. Jag vill ha ben, inte fett. Och det värsta är, att jag aldrig kommer komma dit - jag komemr alltid vara fet.

Kommentarer
Postat av: linette

sluuuta.

du är finast <3

2008-07-04 @ 00:03:28
URL: http://letty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0