018 - 2.0

Och jag kom visst på mig själv med att vara miserabel, ledsen och självömklig. Inte okej. Hallå, du har det så jävla bra om du jämför med dina vänner och folk runt omkring dig. När ska du lära dig att ta dig i kragen? Det lönar sig inte att muttra över småsaker, du borde finnas där för de som vill ha och behöver din hjälp. Ska livet te sig som du vill, så lär du ju leva det på rätt sätt. Att tycka synd om dig själv är inte rätt sätt, speciellt inte när folk runt omkring dig rasar som furor. Försökr se någon annan än dig själv.

Ibland förundras jag över min förmåga att prata med mig själv i blogginlägg. Ursäkta för det.

(FanvadjagsaknarMillansomställdemigpåfötterigenochsaåtmigattryckauppmig.)

Kommentarer
Postat av: mathilda.

jag är nästan som du.

2008-08-02 @ 18:31:07
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0