006

Oj. Mitt rum är överfullt med kartonger på både bredden och höjden. Jag kommer knappt in. (OM jag kommer in? Jag kommer knappt ut).

Har träffat Denise, Ninni, Jessica, Sander, Jazzmin och någon Robin tror jag han hette. Vi satt i Zmins lägenhet och lyssnade på hård industri, japansk flickpop och fjortisdunk. Mycket spännande. Jag drack GT för första gången på länge, blev alldeles sentimental.

Varför känns det tomt?

Imorgon ska jag rensa rummet och fästingkolla den hemlösa katten utanför huset. Hittar vi ingen ägare till henne så tar vi över henne, hon får följa med upp till Dille i höst och bli stallkatt kanske. Who knows.

Jag vill träffa Cicci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0