010

Midsommar, det är alltid en spännande upplevelse. Min bror kallade mig nästan hora, jag fick reda på att min kusin skulle kunna köpa sex och allt jag ville var att åka hem till min varma säng. Dessutom fanns det bara en sak i mitt huvud under hela helgen, vilket gjorde hela "le och var trevlig"-proceduren betydligt svårare, så mesta tiden gick åt till att sova.

Idag har jag hunnit med två bra saker, förutom att åka buss bland jättemycket människor och faktiskt rört på mig litegrann; fick träffa L och det gjorde min dag totalt. Sen på kvällen kom G hit och jag hade helt glömt bort hur jävla roligt vi har, så allting vi sa blev tredubbelt så komiskt och till slut hade jag ont i kinderna av allt skrattande. Varför underskattar man simpelt hemmasittande med glass, film och en bästa vän? Jag förstår inte. Måste börja ta vara på bra stunder, de är ju aldrig för evigt.

Nu är det snart Island. Jag måste skriva ett testamente, för jag kanske dör när jag flyger dit eller tillbaka. Man vet aldrig med flygplansresor. Sen ska det kollas häst nere på Öland i juli, jag är N E R V Ö S, men oj så roligt det kommer bli! Saknar Millan Mirakel ganska mycket, ska bli skönt när hon kommer hem efter Landsmót. Saknar Petro också, big time. Varför är ni så in i helvete långt bort hela tiden? Jag vill ha er här!

Funderar på att städa lägenheten, men det hinner jag nog göra imorgon. Om den här fruktansvära värmen kunde lämna mitt rum, så kanske Coldplay kan vagga mig till någon form av sömn så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0