sömnen

Avskyr onda cirklar. Att vakna samma klockslag varje natt, vrida sig några timmar, somna om precis innan klockan ringer och komma försent till skolan. Försent, och jag bor 10 sekunder från skolan.

Har pratat med rektorn om S vs. D idag. Vet inte hur jag ska ta hennes reaktion. Vet inte hur jag ska ta någons reaktion längre, försöker finna råd bland alla röster men det slutar bara med att jag sänger emot. Vill inte något. Ändå vill jag så himla mycket.

Min häst är i alla fall en riktig pärla. Ni anar inte.

Om 2 dygn och 6 timmar och 35 minuter är jag hos L. Fan vad jag saknar henne. Min skatt. Vill vara i hennes famn, mer än allt.

Säg åt mig vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0