innan jag somnar

vill jag bara få ur mig några saker.

Varför finns det inga intressanta, unika bloggar längre? De enda bloggarna jag finner vettiga är mina kära vänners, eftersom jag bryr mig om dem och vad som händer i deras liv. Ibland önskar jag dock att jag skulle finna en helt okänd persons blogg - en intressant och ärlig blogg, med intressanta diskussioner och reflektioner, fina formuleringar och smaskiga händelser. Varför finns det ingen sådan?

Sedan måste jag faktiskt berömma mig själv, för idag har jag gjort allt plugg jag bestämde mig för att göra. Och jag blev klar långt innan sovdags. Inte illa.

Jag har dessutom grubblat väldigt länge på vad folk egentligen vill läsa i en blogg. För min blogg är helt klart tråkig, här behövs en förändring. Vill de se en massa bilder, läsa dagens händelser, långa och djupa diskussioner, ordbajsande eller tresidiga uppsatser?

Ibland förundras man.

Kommentarer
Postat av: a.k

Jag tror att en bra balans är bra.

Det kan bli för svårsmält med bara massa emoordbajsdjupafunderingar (även om det ibland känns osm om det är det enda jagh levererar) så då brukar jag försöka slänga in lite bilder för att kompensera det.

Men aldrig aldrig aldig att jag kommer böra modeblogga. Inte som rutin iallafall. däremot så är det en del av den jag är. ytligheten. så lite sånt blir det väl också. '

Men inte ofta.

Din blogg är bra Cajsa.

2008-10-13 @ 23:48:23
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Niki

Jag tycker då också att din blogg är bra Cajsa.

2008-10-14 @ 17:48:56
URL: http://aalwayslate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0