kvinnor som är rädda för att föda barn är bara rädda att inse sin egna styrka

Och jag som är livrädd för förlossningar. Visste väl att det låg ett fantastiskt mod bakom det, jajamänsan.

Igår var min häst en brunstig bajsmärr, som sprang åt alla håll och inte lyssnade för fem öre. Idag, däremot, red vi ut med Izabella och Blika på deras premiärtur efter Blikas hälta och min häst var världen duktigaste! Vi red själva i skogen en bit, travade och galopperade om vartannat, upp för backar, ner för backar, genom skogen. Hon gick fram och jag berömde mer än jag någonsin gjort. Fina, fina hästen.

Nu ska jag fara ut med mamma och övningsköra! Passa er om ni är i stockholmsområdet. Först: pasta med pesto och lax. Life's grrreat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0