remember love

Hästen anlände i Stockholm för några timmar sedan, åkte ut till övernattningsstallet och kollade till henne. Hon åt hö och var lycklig, så det gick ingen nöd på henne minsann. Söta hästen. Som jag har saknat henne.

Kollar Scrubs och vill somna. Det här med brist på sömn förstör liksom hela min livsrytm; somna sent, vakna tidigt, trött på dagen, sova middag, somna sent. GRETT! Man orkar så mycket... Inte.

Imorgon lovar jag att börja plugga igen. Och motionera. Och äta bra. Och allt annat. Lovar. Kankse.

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att alda kom fram säkert och bra :) Jag kommer sakna henne!

2009-04-15 @ 16:47:32
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0