myskväll, myshäst, mystillvaro

Johnny Flynn – The Wrote & The Writ
Johnny Flynn – Brown Trout Blues

Är så fruktansvärt trött, vilket är en bra sak eftersom jag på grund av detta förhoppningsvis kommer somna på en gång när jag går och lägger mig. Sweet! Fast jag vill läsa också. Darn. Får kompromissa och bara läsa ett kapitel. Synd att jag är så obscent nyfiken, att jag kommer på mig själv efter några (läs: typ SJU) kapitel med att fortfarande läsa. Men vad ska man göra?

Hästen var så nöjd idag. Red bettlöst för första gången(!) på henne, med hackamore, och hon trivdes något enormt utan bettet. Ska prova ute imorgon, hoppas att hon har en bra dag då (och att jag har sovit).

Världens bästa mamma kommer hit nästa fredag och stannar över helgen. Fina, fina mamma. Hon ska få köpa hårfärg till mig, tror jag nog. Det som skall föreställa rött i mitt hår, börjar mer och mer likna något rosa med blonda slingor. Och så ska mamma få julklappar. (Väl sammanhängande text. Inser ni hur trött jag är?)

Insåg nu också att jag har en aning Muse-abstinens också. Får nog avstå från att läsa ikväll. Kan läsa imorgon eftermiddag. Ja, så får det bli.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0