body pump

En av de bästa känslorna jag vet, är den när man har gymmat klart och kroppen är helt död. Alltså, det finns nästan inget som slår det! Bara kärlek och orgasm. Haha, ni skulle ha sett mig idag. Det blev body pump och fy fan säger jag bara - så jävla drygt! Som gräddan på moset var jag passets mest otränade och fläskigaste köttstycke, så 90% av min tankeverksamhet bestod av skam över mig själv - de resterande 10 var mest "STÖN" och "HELVETE". Ungefär. Imorgon blir det gym, ska bli skönt. Då kan man ta lite av varje och, ähähä, i sin egna takt.

Åt precis en helt stört god fruktsallad med äpple, banan, apelsin, kiwi och blåbär. Så oförskämt gott, jag skulle nog kunna leva på frukt om det inte var för dyrt. Ack, denna finanskris drabbar oss alla.

Känns som att kvällen kommer hålla, inga svackor eller svarta hål som lurar. Upp med hakan och ta dig i kragen. Göm det onda, eller träna bort det.

Åh, förresten. Ni är så fina, som orkar läsa allt bajs jag skriver. Jag vet inte alltid vilka ni är, men jag vet att ni är minst 8. Och ni är så fina, ni anara inte. Puss på er.

Nej, vänta. En stor fet, lesbisk kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0